Entertainment

Kollade igenom bloggen lite precis, såg att det bestod mest av låtar och korta låttexter bara. Är inte blogg mer för typ underhållning eller något? Typ skriva av sig lite? Istället för att lägga in låtar och verka lite emo ;/ ? Okej någon gång ibland, men nu tycker jag det känns som om bloggen håller på att går ner i djup depression. Det får den ju inte göra! Tycker jag iallafall!

 Är dö trött, lång dag. Skolan var faktiskt helt okej, inte på topphumör men det var bra iallafall. Fredag nu, en överväldigande känsla. Riktigt,riktigt skönt. Att sova ut, och även hitta på någonting i det vackra varma vårvädret. Känner mig helt desperat efter att shoppa lite nya kläder också, men 1050 :- vad duger det till? 2-3 plagg? Duger ju inte..  Ska sommar jobba häcken av mig i Juni, så man kan shoppa sedan i Bosnia & Italiaaa.. fastän det är så typ hundra gånger dyrare i Italien än vad det är här? Jovisst några plagg går ju bra! Ska nog dra mig nu, brukar inte orka mig upp på morgonen efter att ha varit uppe såhär sent.. vill även hinna platta håret osv. Godnatt folk, njut av den soliga morgonen snart(vilket jag hoppas den blir).

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0