Fredag fredag fredag

Hääärlig känsla att vakna upp av solen, men samtidigt har jag en riktigt äcklig känsla på grund av en så jävla verklig mardröm så det inte var sant.. Har för mig jag vaknade då runt 02.00 och sedan somnade igen. Fyfan säger jag bara.. mina mardrömmar börjar komma igång verkligen.. Har drömt mycket äckligt senaste tiden.. Iallafall börjar 9 slutar runt 3 och det är superduper bra! Sedan hem och hitta på något med  tjejerna I guess?
 Asså gud, mitt finger har gjort ont hela natten! Det var en sådan skinnbit som lossnade vid nageln sedan drog jag bort den och det börjaed blöda osv. Satte på plåster igår, tog av det precis nyss pga att det gör såååå ont! Och nu börjar det blöda igen?! Euw..

Nä men nu ska jag dra mig till rummet, ska fixa lite lockar i håret sminka mig, skola någon timma och finito. Måste också nämna att ManiBani fyller år idag. GRATTIS SÖTNOS, hoppas du får det bäst!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0