Gravity is pulling me back to you..

Rubriken har inget med texten att göra .

kunde sova ist för att komma till denna onödiga dag i skolan -.- usshh !!
Sitter och kollar på Psykologi utbildningar i Lund högskola (jo ja vet 1 år kvar men bäst att förbereda sig ) hehe .. Finnsså mycket att välja på .. Nu börjar ja bli osäker på om jag ens vill gå i Lund .. Finns ju så många andra olika val angående psykologi .. Min bosniska lärare sa igår att det finns i Halmstad,Göteborg och skövde .. det finns säkert på fler ställen men just dom nämde hon .   SKULLE EHÖVA MEGA HJÄLP TILL DETTA !!! Ni som rekomenderar något skriv gärna skulle hjälpa jätte mycket :)!
Idag efter skolan så ska jag baka haha och städa mitt rum :P haha men baka är viktigast för imån har vi druzenje i mosken så det kommer komma mycket folk :D hihi
Just det min pappiii kommer hem idag :D saknat han som fan :D hihii <3 och min lillasyster med haha :P

Men nu ska ja fortsätta att kolla runt på olika högskolor..

Byee :*


Jag och pappa närja va liten .. tror nog det är år 95 men är ej säker :P hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0