ingen rubrik -.-

Piratess på tv nuuu :D:D haha fett roligt hihi

idag var dagen rolig och tråkig haha fast inte samtidigt hihii
I dzamija så var det kul haha :))
Imån blire jkpg med Medina och Belma och syrran , kul kul :D
hoppas på en fin dag imån jueee hihi


Oo nu till en liten tanke jag har haft hela dagen .. jag hatar verkligen lögnare men endå så lyssnar jag på vad dom har att säga men ja tror inte på det .. för ja kollar upp hos andra personer hur det igentligen står till och sen så märker man när en person ljuger..! Jag kan verkligen inte ljuga ,man ser på mig om jag ljuger men då är det små vita lögner . Men jag har aldrig ljuget för personer jag älskar ...never!

haha nog om det nu börjar filmen igen Caoos :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0