kommer ej på någon rubrik

Moooj dilbereeeeeee :D hihi
Sitter nu i min soffa med en kopp te i handen :)) mmm lipton tee is good :) Ska snart bege mig till skolan som ja endå inte har några långa lektioner kommer komma mitt i den sista lektionen sen så slutar jag . nödigt? nee men har ju teorikurs klockan 5 sista gången faktist .. sen så tror jag att det bär av till Mosken för att en kvinna ska mäta mig till en klänning :)) gulligt .
Ush vill ba sova hehe men sen sammtidigt så vill jag ha folklor och göra massa ändringar i det hela .. Efter att ha sett Göteborgs kud dukat (vilket är dom bästa folklorasi i hela skandinavien ;) ) så får man så många ideer upp i huvvet hehe .. aa niii nu ska jag gå och fixa mig lite sen packa ner datan osv :))..




Melissa D.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0