Lucky looo

Wooww första gången på denna veckan jag vaknar tidigt och kommer i tid till skolan :O va fan e grejjen med at ja kommit försent nästan varje dag -.-' uschh hate it hhhahaha Byxorna kom igår men inte skorna .. dom vartydligen slut :S men va fan så fult ja beställde dom i början av hela rean när den började o dom är slut?! ajaa lägger in en bild sen på byxorna Puss på det:*

Och morgonens minus går till : Snöön som har kommit -.-' OOHH ja vill ha sol värme osv.. men minuset får delas på mitten nu för en sak till som är minus ... stort minus iaf .. sånna som tar bort dig från fb och sen säger det var inte jag :S eller jag kommer inte in på min fb så ja kan se .. ASSÅ sämre ursäkter finns tror ja inte??! så dålig.


Ojsan nu kommer ja intehinna till bussen får springa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0