Nelly-REA

Klockan är kvart i 2 och jag funderar på att lägga mig snart! Har kollat den nya "stora" sommarrean på Nelly framtills nu.. inget speciellt kan jag säga er. Man letar ju efter lite mer färgglada kläder nu till sommaren? Iallafall jag, och där är det bara såååå tråkiga färger på kläderna! Inte ens värt priset lixom? Jovisst det är rea men hallå? Jag menar, ofta man bär illsvart klänning/tunika eller någonting på sommaren okej på kvällen, men på dagen? Don't think so! Har dock hittat en jätte söt vardagsklänning för ca 160:- som jag lagt in i shoppingkassen. Söt,kort,blommig. Skulle passa fint med tights under,kort ljus jeansjacka & converse, eller inget alls! Några ballerinor och finito, snyggt och lätt till sommaren. Åtminstone för dem som kan få färg ;) Iallafall, mycket står på min inköpslista. Som tex kort ljus jeansjacka, tights med skinnlappar på och ett par converse. Står högst upp på listan just nu. Sedan blir det la lite blommiga/färgglada kläder och finfina ballerinor med fransar... tycker jag bara är så sött!


I övriga fall , så tycker jag veckan har gått rätt snabbt. Känns otroligt skönt och jag känner mig faktiskt lite duktig i skolan också.. snart sommarlov. Lite fest hit och dit, är riktigt sugen på att åka till Liseberg dessutom, innan alla åker på semester. Känner mig redan taggad alltså!
Ska palla mig till min kära säng nu.
Godnatt!

Den söta klänningen jag kanske ska beställa hem, dock hoppas jag på att den är liiiiiiite mer färggladare! Den tjejen som har den på sig på videon har för liten storlek, det ser man vid brösten. Ser otroligt fult ut, vilket jag inte hoppas den skulle göra på mig... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0