Shenamittbena

Meli is back on track. Inte skrivit på skiiiiiiiit länge. Men nu fick jag för mig tanken att göra det.. tänk?!

Nåja, var ute för ett tag sen med morsan. HAHA hon blev sur för jag tog en cigg och gick ifrån mig, då vände jag bara hemmåt. Phahah. Ligger bara i sängen och spelar Jungle Jewels och bara lääääääängtar till Sommaren. Att få åka ner. Det är det enda som finns i mina tankar just nu. Känner mig som lyckligast då bara..

Och ikväll blir det nog tjejkväll hos Melisa, kolla på film, käka I guess och övernattning. Ska nog bli riktigt trevligt! Får inte glömma att ta med mig kameran också, bilder får vi allt ta. Ska fortsätta spela nu, wish me goodluck! Har redan nått över 70 000.. Ciao!

Darko & Ivana - Ako je do mene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0