shooting star

'             You are a shooting star, that's why you are my favorite.

SHENARE!
ett tag sen man skrev nu! har bara haft lite fullt upp med mina vänner och fotbollen.
haha så blev inte mycket skrivande för mig!
i förrgår hade vi tjejkväll hos melisa D tillsammans med melisaF nadja & dalia! ganska mysigt
kollade på film och umgicks.. sen datan till halv 7 ?!?! och fråga inte vad vi gjorde uppe så
sent .. men ingen kunde sova. tillslut gav jag upp för skulle spela match dagen efter. 
och igår blev matchen 2-2 sen vann vi på straffarna 2-1 = vi vann matchen!
och efter som dom ligger en div högre så får vi ju 1 straff som JAG fick ta.. blev chokad.
aldrig tagit en innan, men första gången måste bli ngn gång och TRO FAN att jag satte den!

nog om de..
ska fixa mig sen vidare till anderstorp med Melisorna, och ha lite kul där!



ha de bra
K.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0