Baby im gone ..

Varför lurar jag mig själv? nekontam nikako.
Finns mycket ja vill skriva ner eller säga till en person men det går inte.
min hjärna blockerar allt och ja sitter bara och glor på den vita väggen.
Finns kanske inte så mycket man kan säga mer .. bara lycka till med ditt liv eller något sånt även om jag vet att jag inte menar det när ja säger det eller skriver det.
Jag hoppas jag hittar någon som får mig att glömma dig snabbare och som gör mig lyckligare än vad du gjorde mig.
Jag kanske är hård med ord nu men jag har insett att jag inte är värd allt du gjort mot mig, Okej om jag hade gjort saker och ting mot dig så hade jag förstått men det är det fulaste att jag inte gjorde något mot dig. 
Men gjort är gjort, bilo pa proslo!



Baby im gone ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0