Sestra po suzama

Sad mi nije briga, sad sam jaca nego prije.
necu da pustim suze za nekog sto nije njih vrijedan ..
neznam kako nisam ranije vidla da si se samo igro samnom
svi su to vidjela a ja jedina nisam ,
som alla säger "Kärleken har gjort dig blind , du är ett levande bevis på det"
men sad je vala dosta igraj se snekim drugim a vala samnom si zavrsio za sva vremena!
Som sagt jag hatar lögnare och jag ljuger inte själv ali to da na mene svaljivas sve sada va droppen ..
umro si u mojim ocima !

Kome sada lomis krila
Kome prljas postelju
Kome ulazis pod kozu
Sve do kostiju

Kome dane tugom mracis
Kome crno oblacis
Ko za tobom place ovih dana
Kada ostane u noci sama
Moja je to
Sestra po suzama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0