Söndag

Kan man dö utav tråkhet? jag är iallafall på väg åt det hållet .. shit så tråkigt jag har ncnc
nu när jag tänker efter så orkar jag inte med något längre inte ens skola som kommer börja om några veckor höhö
äsh det är bara att sammla sig och ta upp böckerna och läsa..

satt igår och kollade på the last song med syrran och gud mina tårar strömmade ner för kinderna trode inte jag skulle gråta hahah har svårt för att gråta bara om något stort som har hänt i mitt liv då gråter jag .. okej där tänkte ja fel men pallar inte skriva om meningen ahah -.-

imån kommer kikki och det är jag glad för :D saknat henne :*

nu ska ja städa bläää ses :)


ful bild men skit samma ...

Sramota me je sto sam trazila andjela u liku djavola.
Izgubila sam znam, na zidu placa sam ime ti napisala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0