You like that? ;)

hopp då var sommarlovet slut för detta året ..  aa ni hade roligt med mina duse men annars så kan ja säga att jag haft bättre sommarlov än detta -.- haha
Imån börjar första dagen av fyra dagars praktik och ja hoppas de blir kul :D hihii Skolan börjar på måndag och den dagen har ja bara 3 lektioner haha fast nackdelen med det är att efter dom två första så har ja 3 timmars håltimma till sista lektionen börjar vilket är Psykologiii :D ooh can't wait !

ne ni nu ska ja ta och kolla på one tree hill (gammla avsnitt) hihii :)

Just det min kusin och hennes chef klippte mig idag .. dom ville prova en grymmt cool frisyr på mig och ja diggar den verkligen (H)


Kort på ena sidan sen page ner på andra sidan fast lite mer grymmare ;)

Kommentarer
Postat av: semsa

Haha eller huur moglo bi se svasta nesto uraditi :D smjesno ali kada nismo te srece ! .. Super ti je frizura passar dig jätte fin !

2010-08-24 @ 00:35:26
URL: http://semsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0