30/12-10

Meni je vec dosadila ova godina, nadam se da ce mi bit 2011 bolja i molim boga da ce i biti.
2010 har inte gett mig någon lycka alls, haft otur hela året typ. För 2011 så ber ja till gud att året bringer lycka,kärlek och skratt istället för tårar. För detta året har ja släppt för många.

Inför 2011 har ja planerat varenda resa i detalj typ haha kommer bli många besök till malmö hos min älskade Dijana som ja saknar mucho mycket! Ska börja shoppa på nyare ställen ist för H-stad och jkpg haha :)
När det kommer till kärleken så låter ja ödet leda mig som vanlig, som sagt nemogu pobjeci od sudjenog on ce me naci kad tad il ja njega om ja inte redan gjort det al nikad se nezna :) .

Jag har anmält tråkigt nu, vet inte vad ja ska ha på mig imån, öaaaaah ska kolla på en film och sova får hitta allt imån ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0