patetiskt

Börjar bli irriterad på vissa personer helt seriöst. Vad fan håller ni på med? Säger massa skit om en person men sen direkt ni fjäskar in er hos den. Skriver jag exakt hur jag menar så kommer vissa förstå om vilka det  är. Men ibland så vill ja ba skriva vilka det är .. för personerna vet hur jag känner al ipak moraju da mi jebu mozak och sånt orkar jag inte med.. ska du va two faced så bujrum va det al nemoj se meni obratiti.
Ett exepel på en sak ja hatar detta om en tjej frågar mig har du fortf känslor kvar ? jag svarar ja . och vad är det första som den tjejen gör? jo klart som fan så måste hon hålla på med den personen .. 

well sånt har pågått länge nu så jag vet inte hur ja ska reagera längre, inget förvånar mig. Men en sak har ja lärt mig att inte lita på vissa folk ..  Orkar ej få mer knivar i ryggen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0