Förbjuden kärlek?!

idag hände något vääldigt konstigt och det kanske fick mig att tänka till.

Allt började med att på psykologin så fick vi berätta en dröm vi kommer ihåg och då berättade jag om en dröm som jag haft konstant men i olika verisioner.
Och den drömmen är att jag gifter mig men jag ser aldrig hur min "blivande man" ser ut, och dom olika platserna har varit på en vacker strand, min balkong. en park och i en kyrka? Vilket är konstigt! Jag är muslim men ja drömmer om en kyrka ..
Min lärare började ställa frågor till mig, han började med att fråga vem det som har varit på min balkong så att det uppkommer i drömmen och då sa jag mitt ex är den enda som varit.
Och efter det så förklarade han att jag ser suddigt och inte hel heten utav människans ansikte kan bero på att mitt JAG inte tillåter detta och vill tränga bort allt med den personen att göra.
Och varför jag gifter mig i en kyrka enligt min dröm så betyder det förbjuden kärlek.

Och då slog det mig det kanske är/var förbjudet? Visst jag ska inte ljuga nu och säga att jag inte känner något för det gör jag och det är lika starkt som innan och det kommer det att va föralltid.
Men jag förstår inte varför det är så? det är inte direkt så att jag inte får, mina föräldrar vill bara inte att jag blir sårad igen och blir till ett enu större vrak än vad jag va.. Dom är bara oroliga för det.
Hade massa tankar om det innan, tänkte på det när ja satt i bussen hem men nu så är det som jag ville skriva borta en del av det iaf..


Men jag ska nog sitta och studera den drömmen mer ..


No, I'm not ashamed That I feel this way He gives me something to fight for .. All I was looking for ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0