15/12

Hur jag tolkar ordet älskar och vad det betyder.
Jag tänker så här, när en kille älskar dig så ska han visa respekt, verkligen visa att han menar det, han ska inte snacka med andra tjejer bakom din rygg eller med andra ord han ska inte va otrogen, han ska inte skada eller fönedra dig psykiskt eller fysiskt sätt, han ska inte inte inte INTE ljuga. Finns mer men detta är väl dom viktigaste punkterna. För vad är det för mening om du säger att du älskar en person men du gör två tredje delar av allt som kommer såra den personen?

Men nu så tror jag inte på kärlek mer.. innan så gjorde jag det och ja typ älskade det, men nu så bryr jag mig inte om det längre. Som en kille sa "varför ska jag bara ha en när ja kan ha massa" det tycker jag är rent ut bullshit, men han har iaf fina minnen HAHA ne skojar bara, det enda han fått är ett rykte vilket han inte borde va stolt över men men hans liv, vill man inte lyssna så finns det inget man kan göra.

Har mer att skriva men hinner ej ska va med min kusin nu hihi :D



Kommentarer
Postat av: Almedina =)

Fina ti typ soba... al fina si mi i ti neurekla se ;D <3

2010-12-15 @ 17:27:48
URL: http://almepalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0