Svaren på Frågorna :)

Vilka pojkar har både du (melissa) och kikki varit tillsammans med? nämn alla pojkar ?
Melisa : Det är tyvärr privat men alla börjar konstigt nog med bokstaven A.:)
Kristina: Namn ska ju inte komma upp på bloggen E/N/A så lista ut själva ;)

Favoritfärg?

Melisa: oj, har massa men svart och rosa typ hahaha
Kristina: Blå


Bästa sommarminnen?
Melisa: hm, sommaren 2007 och 2008, kan inte riktigt säga vilket år är bäst men båda innehåller iaf att ja fick lära känna underbara personer som jag älskar!

Kristina: 2008 & 2010


Hur långa är ni?
Melisa: 1,69
kristina: 1,67


vad gillar ni för slags musik?
Melisa: jag gillar all musik :D haha
Kristina: Juggelåtar


Var ser du dig själv om 5 år? Boende, jobb, familj osv?
Melisa: Om 5 år så har ja säkert gått ut högskolan, söker jobb elle ngt haha gift mig och kanske har 1 barn Ishallah!

Kristina:En väldigt bra fråga, vilket jag inte ens har tänkt på. Förutom att jag ska gå högskola .. Men förhoppningsvis har jag hittat en kille bor tsm i någon av storstäderna. familj? Barn och sånt får vänta tills man har kommit upp på fötterna efter skolan haha


Hur många kids vill ni ha i framtiden?
Melisa : 4 st abd zive i zdrave bili :D
Kristina:max 3


ajde berätta historien hur ni lärde känna varandra? Och vad ni tycker om varandra
Melisa: HAHA sandra ncnc vi har kännt varandra sen vi va små,när kikki gick i pelene hahaha Hon är en av mina bästa vänner och jah i löve her!

Kristina:Melisa är en av mina bästa vänner sens vi va små & kommer va så framöver . Hm vad jag tycker om henne är ju väldigt lätt och veta via att säga hon är min bästa vän, en tjej med ett stort guld hjärta som förtjänar det bästa i livet . Vi är lika på ett sätt men olika på ett annat tex jävligt torra skämt att vi skrattar åt varandra inte med + att jag älskar att jag kan vara mig själv med henne .. det är ju det en bästa vän är för .. love you girl

Odakle si iz Bosne?
Melisa: Bosanske Gradiske
Kristina: Brcko


Har ni några pojkvänner nu ? isåfall vad heter han, vem är han?
Melisa: nope är singel ! :)
Kristina: Nej, det har jag inte ! inte för tillfället och inom ett bra tag :)


Så det var frågorna till både mig och Kikki. hoppas ni gillade svaren:) Men nu så kommer det frågor som jag (melisa) får svara på själv .. haha


vad är det bästa/ sämsta med mig(Almedina)?
Svar: hm det bästa med dig är att man kan snacka med dig och det sämsta är att du klagar på dina prov 24/7 hahahah ta ej illa upp

Lagar jag god mat när du är hemma hos mig?
Svar: Oja makarone med kycklinghamburgare gott gott

Vad ska du studera efter gymnasiet?
Svar: hmm funderar på antingen juridik eller människovetande

Kommer du ha kvar mig i ditt minne när du flyttar? i så fall hur?
Svar: Ja klart du är min Homie :D

Bästa maträtt?
Svar: BUREK

Beskriv din kille som du vill gifta dig med, hur ska han vara? hur ska han se ut?
Svar: oj ja du han ska va snäll och respektera mig och han ska ej va kriminel, med andra ord mora biti pametan när det gäller vissa saker. hmm han ska helst ha Blåa eller gröna ögon, hårfärg kvittar och han ska helst va längre än mig :P haha Men ne egentligen så spelar det ingen roll hur han ser ut bara att han är väluppfostrad. Vi får se vart ödet leder mig :)

din största önskan?
Svar: just nu är det att ja klarar jävla teorin, men annars så vet ja faktist inte, allt ja önskar mig går endå aldrig i uppfyllelse ..

vad är meningen med ditt liv?
Svar: Det undrar ja med ibland hahahah

När ska vi äta på chilli thai eller pizza igen?
Svar: SNART men inte chilli thai utan i Bambu kvinna!

När ska vi köpa en ben oc jeerrys efter den maten?
Svar: vet ej du

Bästa dan i ditt liv/ sämsta?
Svar: Bästa dan är 08/08-08, har många dagar som är sämst vet ej vilken är värst faktist ..

Tycker du att jag blev jobbig nu?
Svar : kanske haha

en fråga till då, längsta kyss
?
Svar: haha i sommras i think ..

va hände me din kille ?
Svar: Lång historia, men själv så undrar jag vad det är som har hänt med hnm ..



Så slut på frågor, hoppas ni fick svaren ni önskade hahah eller inte :P
God natt

Kommentarer
Postat av: almedina :)

Okej då melisa, dags för dig att klaga på teorin så får jag veta hur det känns, men ska försöka finnas för dig där endå hehe (A) <3

2010-12-02 @ 23:14:34
URL: http://almepalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0