It's hard but it's the truth..

Vem ska man skylla på? mig själv? dig?
Jag ger allt, jag är ärlig men vad får ja tillbax? Varför känns allt som en lek? Varför tar jag allt så hårt, varför kan ja inte slappna av och låta ödet bestämma?
Jo men nu är det ju så att om det inte var äkta så hade jag glömt dig för längesen och ignonerat dig nu, men det går ju inte.. Varje gång ja försökt att glömma tränga bort minnen så går det inte , det kommer alltid tillbaka .. mina känslor svalnar inte dom blir starkare och det är DET som äter mig levande. Detta kommer att va min död, killing me softly med andra ord. Ibland så orkar ja inte men ibland så är det för underbart.
Jag vill att det ska vara underbart men allt går inte som en dans på rosor och det vet alla. Folk säger gå vidare du kommer hitta en annan, men där är problemet jag har försökt och jag kan inte, det går inte. Lättare sagt än gjort, och visst om det inte är äkta känslor och äkta kärlek så går man vidare lätt men andra gör inte det.


Vet inte varför ja sitter och skriver detta men ja va tvungen, kände att antingen så skriver ja av mig eller så sitter ja och gråter för att ja har för mycket känslor inom mig. Visst det är jobbigt speciellt om en person va ditt allt eller fortfarande är. Även om man gör allt för att det ska bli bra igen så kommer det alltid va något man kommer störa sig på. Det jag ogillar mest är när personen man gör allt för säger en sak ena dagen och en annan sak nästa dag JAG ORKAR INTE MED SÅNT GE DIG! det enda jag vill är att få höra sanningen inget annat.


nu orkar ja inte skriva mer ska gå leta efter en bil ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0