Kleo bih te izdajice moja sto mi zivot odnese sa sobom..

Att hata och älska en person på samma gång är konstigt, jag kan inte förklara hur man känner men man blir bara sur. Sur på allt, sig själv, honom, alla i din omgivning, det är inte okej egentligen men man kan inte hjälpa det.
Att man älskar en person så mycket att man ibland blir så irriterad,jag vet inte ens själv om det är bra eller dåligt.
Visst man bråkar och sånt om man inte setts på länge osv men så kommer den där pirriga känslan man får när man ser varandra, jag älskar den känslan för det är då jag vet hur jag vill ha det.
Men just nu så vet ja inte, kalla sms, dålig attityd, tror sig, kan inte bestämma sig för hur man vill ha det? jag orkar inte med sånt. Smsa mig eller ring mig när du har bestämt dig och när  du inte är på fucked up humör tack:)


Nog om det har lite brister bara fast det har ju alla hehe ..
Imån blir det aktivitetsdag i mosken haha kommer bli kul :D
Får se om ja kommer iväg på lördag till T-holm, och nu undrar vissa av er vad ska hon göra där ellerhur? jo men då ska ja förklara till er kratko i jasno .. ja ska träffa lite vänner ja har där som ja faktist har saknat :)

Nyår kommer ja förmodligen sitta hemma .. ingen aning vart ja ska, inget blir så som ja hoppas på så då äre lika bra att sitta hemma.

orkar ej skriva mer ville ba visa att ja lever med lite text hahahaha


nämen hej ja vill ha mitt långa hår .. snart snart snaaaaart! ahha not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0