dam dam daaam

Härmed förklarar jag mig som ett olycksbarn haha .. jag fattar inte har fått 48 tre gånger och denna gången fick ja 49 .. vad är grejjen? hahah asså oh det är skrattretande och en besvikelse.. ncnc min pappa började iaf skratta. JUST DET har tappat bort mina vantar -.-
Aja nu blir de plugg plugg plugg, imån har ja nationella samt på fredag med .. blää :/

imån ska ja till Almedina hoppas hon saknat mig det tror ja hon har gjort hahaha :D

Saknar förövrigt mitt långa blonda hår och ja mina toppar är slitna på denna bilden men who cares?

Kommentarer
Postat av: almedina :)

HAH eftersom du nämner mig i din blogg borde det vara du som saknat mig :P

Men klart jag saknat dig och dina beställningar min vän :) <3

2010-12-08 @ 22:30:19
URL: http://almepalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0