well you suck

Orkar inte med trycket mer .. Plugget, folk som går mig på nerverna, folk som skyller allt på mig utan någon anledning dom vill framstå som änglar men i sanningens fall så är dom mytomaner..
Skulle ibland ba kunna lägga mig ner och börja gråta det skulle nog va bättre.
Oh är så arg, hur många gånger måste man bli dumförklarad? men det räcker nu!
Skolan slut om några dagar och jag har fortfarande ca 5 inämningar att göra på minst 5 dagar asså orkar inte jag vet iaf vad ja ska göra på lovet.. allt annat kan gå dö! :s

så här känner jag just nu ...

No-No-No I'm not bitter, I'm not mad
Well, maybe just a little, just a tad.
I know every apple here ain't bad,
But I found a worm in every single one I had.
(Boys) They're only good for fruit, I mean bananas.
(Boys) Them boys so nuts, they're drivin' me bananas
Oh boys, we should pack them up and ship em out.
Bo-bo-bo-boys Bo-boys
Bo-bo-bo-boys Bo-boys
I hate em.

I hate boys, but boys love me.
I think they suck and my friends agree.
I hate boys, but boys love me.
Eh yeah, eh yeah, eh yeah,
I. Hate. Boys.

If you hate em boys, shake it.
If you hate em boys, shake it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0