All i know that you came and maked a mess ..

Godmorgooon :) sjukanmälde mig idag hade sån jäkla stor huvudvärk när ja vaknade och ja tror nog jag vet varför. Jag var glad igår sen så svängde det av när en killkompis till mig skrev vad som händer nu när han är tsm med en tjej, och dom är jätte söta tsm .. men så klart ska det ALLTID finnas falska personer som vill förstöra assåå hallo vem fan ljuger om att den varit tsm med henne för att få folk att tycka synd om en?? och för att hjälpa till att förstöra asså allvarligt??:S Blev så arg oohh.. Fast det som är synd är att tjejen var aldrig tsm med killen som går runt och säger så haha för han va tsm med en annan och nu påstår helt annat :S ajja  Mina hajduker kommer få reda på vem och vad och andra saker med som hände igår pga att den killen är mitt exω♦ .. vilket suger haha men man får ta såna smällar när en kille är en omogen '"#¤%&¤#@ :))

Nää ni nu ska ja nog städa mitt rum och sen duscha :) och inte tänka för mycket på det igår utan bara försöka att hjälpa mina vänner igenom allt som ja alltid har gjort :)) Psykoloog here i coomee :D hihii

Men nu skrev ja inte allt i detalj och tänker ej göra det för endel folk behöver inte veta allt;)

Pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0