Alla (krossade) Hjärtans dag !

God morgon fyfaasen va skönt och sova ut .. skulle kunna sova mer :D hihiii
Ska gå upp och äta frukost snart sitter här och kollar på lägenheter :D:D snart bara 1 år kvaar ahhaha i know det är för tidigt att kolla nu men fått höra att man måstestå i kö för lägenheter så vf inte va ute i god tid right?
Börjar bli sjuk :( sitter och hostar, nyser hela tiden sen är  ja täpt i näsan också så ni kan ju bara gissa vad som händer då HAHA ärju som värsta fontänen xD hahaha(y)

Måste städa mitt rum med :O värsta bombned slaget fan .. Asså vilken alla hjärtans dag städa (y) just nu så hatar jag alla hjärtans dag :/ jag kanske inte är den enda men va fan nu ska alla par sitta och mysa osv osv ... men jag vill också göraa det .. fan att allt gått så här snett , Nedostajes mi puno :(!
Ska nog gå och köpa bakelser till mig och se om någon vill joina mig hehe :)

Nä ni nu ska jag ta och städa lite  Byee


MelisaaD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0