Boze meni tako malo treba ispod ovog svetog neba.

Vaknade precis av att jag höll i en knapp på datorn, och den lät" TRRRRRRR" helt störande och jag är helt död. Vill sova mer, vill gå i ide under vintermånaderna. Men det har varit en ganska lugn dag idag, missade en lektion i morse. Måste sluta va uppe så sent , men det går inte när filmerna tar  över hela tiden haha så det blir ett sånt där "måste" när det gäller filmer. Ska kolla på SHutter ikväll.. ska ropa på min bror och se om han vågar kolla på den med mig. Inte för att jag är rädd eller så,det är ju alltid trevligt med lite sällskap som kan slava lite ;)
Haha nej där var jag elak, men nämner jag popcorn kommer han ju såklart lyfta på röven och fixa poopcorn,heh.

Ska nog ner se om det finns något att käka, måste även se till mina fiskar på happy aquarium hihi :-D

Aoo , så är det.


M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0