CEPAJ KIDAJ!

Är så otroligt trött! Skulle egentligen INTE sova och TRÄNA idag, men jag avbokade träningen och somnade endå. Jätte bra. Sitter och väntar tills helg och festa loss lite i Värnamo, ska vara där med Nurka,Kikki & M1, sedan den som kommer,kommer ju. Men det som är mest min stora längtan är Göteborg Mile Kitic & Sejo boy. Gud vad kul vi ska ha. Också då är de vi fyra om ska åka, Jag,Kikki,M1 & Nurka. Tagga som fan alltså. Planerar varenda lilla detalj, är så beredd! Så tiden kan rulla liite snabbare. Men men, tre veckor kvar ungefär, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Sant som det är sagt.

Nu har jag lust att kolla på lud,zbunjen,normalan. Ska se om familjen också är sugen på det!
Hejsvejs :-)


M.F

Kommentarer
Postat av: Almedina

Melisa du glömde nämna att du ska vara med mej i värnamo med : ( Dobro dobro

2010-02-02 @ 09:14:37
URL: http://onedvije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0