Goodmorning....!

Sitter på matte lektionen nu, läraren har genomgång och jag är inte med ett skit, dels för jag inte är så långt dels för att jag tycker det är lättare när någon förklarar för mig själv och inte i grupp. Matte är såååå svårt! Funkar inte alls för mig, jag menar vi hoppar 20 sidor i matte varje lektion, självklart man inte hänger med ? Går ju på stödmatte också,  kommer inte så långt där heller men jag förstår åtminstone när han förklarar för mig. Desutom har vi prov nästa vecka och jag vet att jag inte kommer klara av det, and it sucks! Ska fråga om hon kan göra något enklare prov till mig vilket jag har frågat 100 ggr men hon inte gjort. Jag vill ba få godkänt i matte, det är det som gäller för mig.

Iallafall, fredag idag , känns skönt. Ska nog ut lite med Kikki eller något vi får se vad som händer. Och fest imorgon!
Nåja ,nu blir det inget mer för min del, läraren klagar.

PUSS!

M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0