It's a lesson

Hej tomt i 2 dagar haha aja ville bara gå in och skriva lite nu om en sak.. Gick in på kenzas blogg idag och såg massa kommentarer om hennes kille o att han visar 3 fingrar ... Eh endel som kommenterade var okej, andra som skrev ville man ba dra ur deras huven ur röven på dom !! Blev mer irriterad på att många klagar på att bosnier tycker så synd om sig själva .. Men problemet är ju att ALLA tycker synd , Serber tycker synd om serber , kroater om kroater osv ..  Så då ska man inte komma och säga massa annat. lix ajd han visade tre fingrar han gör så och han visar hur han är Skiter i hur han tänkte då .. och så klart så skriver många stolta serber kommentarer och andra som känner sig kränkta, och så klart att många ska leka smarta och tro dom kan allt om vad det står för och vad som hände i kriget :S FUCK NO!! dom som var med VET dom som var barn vet inte ett skit dom vet bara föräldrarnas historia ! OCH ALLA HAR SINA EGNA HISTORIER OCH VAD DOM GICK IGENOM!! 
Jag har kompisar och kusiner som är serber, kroater osv,...  så klart om min egen kusin som är halv serb och halv muslim visar 3 fingrar så blir ja besviken för hon vet väldigt väl att om hon gör det (som hon gjorde) så kommer hon förlora många av sina släktingar,,! Men det är en helt annan sak när en kompis visar , min kompis om hon visar framför mig jag rabblar upp koranen. och ingen av oss tar illa upp .. ! Men det ja ville säga med allt detta är MAN SKA INTE GLÖMMA MEN MAN SKA INTE HATA ! kan någon fatta det??!

Nä nu skrev ja av mig nu ska jag gå lägga mig är skit trött

God natt!

Euz bi-llahi mine-ssejtani-rradzim
Bismi-llah-rrahmani-rrahim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0