life sucks sometimes ..

Sitter här och kollar runt på facebook lite tråkigt but hey vad ska man annars göra när resten ska på fest och ja måste jobba imån så kan ej va uppe sent? haha
Sitter och funderar mycket om kärlek , just nu så tänker jag JEBES LJUBAV seriöst.. Men endå tugujem jer mi nedostaje .. ali jbg dt kommer väll hända alla eller? men tycker ej det är rätt när man planerat för en STOR sak som betyder mycket inte ba för mig men det påverkar ju många i min omgivning men tyvärr så kommer det ej att hända .. kanske i framtiden nezna se nikad ali just nu så följer jag ödets väg och håller mig till den !!

Nu ska jag ta och kolla på en film och sova sen så ja kan vakna tidigt imån :)) byee byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0