Suprise!

Mh, vaknat nu efter en låååååååååång sömn efter skolan. Sov en timme för mycket haha, vaknade runt åtta men somnade och sov en timme till. Skönt var det må jag säga. Idag när jag kom hem från skolan såg jag ett Nelly paket i hallen, jag blev så förvånad och visste då mina nybeställda skor hade kommit! De var sexiga! Testade dem och de sattefaktist bra på fula fötter hahaha! Men samtidigt känner jag mig osäker och vill endå ha svarta pumps. Äeh jag vet helt enkelt inte, jag har ganska svårt för sånt. Har alltid beslutsångest för något, it sucks! För övrigt kan jag säga dessa " horklack" hahaa, är grymt sexiga! Bjuder på en bild nedan. Btw om någon skulle va intresserad finns de på Nelly.com namn: Lou-lou.

Nu blir det nog att försöka plugga lite och sedan kolla någon av de filmer jag har laddat. Kollade på Beer Pong igår, kan säga att den filmen rekomenderas skarpt! En jätte härlig film om 3 st killar och en arab som går på en roadtrip och blabla, man måste bara kolla på filmen. Jag tyckte den lät snuskig först innan jag laddade den, men laddade den iallafall, och den innehåller inget snusk överhuvudtaget. Jätte trevlig och sevärd film!

Godnatt!



M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0