tu tu tu

Aloha, stannade hemma idag, för jag hade verkligen ingen ork att gå upp ur sängen! Det här med att passa busstider är sååååååå jobbigt! Vaknade kl 8.oo, tänke bara skit också och sedan undrade jag om jag skulle börja fixa mig och dra till skolan. Men det blev tydligen inte så. Jag tvättade håret sedan la jag mig igen men nu känner jag också att jag har ont i huvudet, jätte smart. Hoppas pappa inte märker att jag inte varit i skolan.. som tur jobbar han dag och mamma också. Bråkade med dem igår,så tänker inte  snacka med dem på ett bra tag iallafall.

I övriga fall så är värnamo festen snart, och M.K & S.B snart med! Skönt bara släppa loss! Har verkligen varit danssugen, hörde en kolo låt innan mina ben ville bara uppe och dansa, hahaha kände hur blodet " rusade" haha!
Så det ska bli skönt. Beställde ju klack och klänning från Nelly.com som jag fick hem för någon dag sen, grymt snygga klack och jätte söt klänning ,klänningen stannar kvar men jag ska byta ut klacken till ett par andra eftersom de är för stora och dessutom har jag lite bred fot av mig,så it sucks. Men det löser sig nog Dijana hjälper mig nog med det, jag tror hon kan sånt så ah .. haha!

Aja eftersom jag inte varit i skolan ska jag försöka plugga lite och vara duktig hihi
Puss & kram



M.F

lyssna på texten, mycket fin låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0