why do all good things come to an end?

Föll för gapet igen .. fast denna gången är det ditt fel varför jag inte är kvar. tänker inte va en idiot längre och stå och vänta på att du ska förbättra dig för det kommer aldrig att hända och det har jag inset nu. Jag har fått så många knivar i ryggen från dig så att ja orkar inte med längre, finns bättre ja förtjänar bättre även fast det svider, svider i hjärtat för min kärlek till dig är så stor :/ Borde vetat bättre när folk varnade mig men ja lyssnade inte och nu så kan ja knappt komma ut,alla dina ord betyde så mycket förmig jag litade på dig till max,men som sagt knivar i ryggen det fick man. Jag säger inte att jag varit perfekt nu för det har jag inte men jag har alltid haft en gräns för att inte betee mig så som du, har du inga gränser alls?? Kad si posto covjek onda mi se javi! Izgubila sam tebe a ti si mene izgubio. jedini si bio sto je sve o meni znao i ja o tebi a pokazao si svoj obraz i ispalo je kako je ispalo jbg!


Ne ni nu ska ja ej tråka ut ser med text hehe ska gå och duscha snart :)) Ilahije ikväll ska bli kul hoppas jag hehe skulle kunna somna nu så trött jag är men kan ej min hjärna är i massa tankar och ja vet inte ens vart ja ska börja med allt -.-


<'3


MelisaD

Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Man blir lika besviken varje gång sånt händer... =/

2010-02-09 @ 12:16:43
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0