Zivim da zivim ako prezivim da te zaboravim do jutraa...

Lite tråkigt att ingen av dom andra två uppdaterar så mycket .. men dom kanske ej har tid .. hehe
Duschade nyss hade ilahije innan kul va det :D haha .. skolan idag va rätt seg men fan va fint väder det va (Y) tummen upp för det hoppas det blir så varje dag.. haha jaa ni imån har ja prov -.- kommer inte gå bra kan inte ett skit men ska plugga snart .. jobbar hela lovet och sen har jag 2 veckors APU :)) det enda jag vill är att sova hahah orkar inte med plugg eller jobba bara sova ut för det behöver jag verkligen :))!

Eh kommer ej på vad ja kan skriva mer haha sitter och lyssnar på Crvena jabuka . jedina moja låten ÄLSKAR DEN men det som är sårande är att en viss person sjöng den till mig :/ och då blir saknaden ännu värre !!

Nää niii ska nog gå och äta nu sen ta och plugga sen sovaaaaa hihiii längtar till den sista punkten SOVAA :D

hejdåå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0