Ako ti ikad suza padne sjeti se mene.

Jag klarar inte av mer, allt inom mig rasar. Jag försöker vara stark men inom mig gråter jag som en bebis. Vill inte förlora dig, vll att det ska vara jag och du resten av våra liv som vi lovat varandra. När jag hör en låt som vi båda älskar eller som du älskar så rinner tårar ner för min kind saknaden gör mig så blind. Jag vill skrika ut att allt är en lögn och ha dig tillbaka där du behövs. Jag ber till gud varje dag att detta är en lögn för en minut utan dig är som ett år. Älskar att få höra din röst den ger mig en stor tröst. Älskar när du håller om mig det får mig att sväva på moln. Saknar den känslan när vi myser och håller om varandra.
Ne odustaj od mene ja ne mogu sama otkad znam za ljubav samo tebi pripadam.
Just nu så hatar jag kärleken enormt Och alla som tror att någon annan kan ta hans plats så har ni fel! Hans plats kan inte någon fylla. Jag kommer alltid att älska honom!<'3



Jel se sjecas ovu pjesmu ?:'( ima njih jos ali znas vec sam!


//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0