Ali pamtim jos ...!

Ja ni sitter och tänker hur ja ska få mina föräldrar till att godkänna att jag får gå på Osman hadzic i jkpg den 30 januarii Och Hanka Paldum i skövde den 12 februarii .. Asååå och grejjen är jag ÄLSKAR dom två dom är mina största idoler MAJKEMI!  och det enda ja behöver till hanka är ett godkännande till att ja får åka har redan fixat vilka ja ska va med osv bara ett ja smijes ja blir ÖVERLYCKLIG och samma sak med osman bara ja får ett Ja och fixar sjus såblir allt PERFEKT och sen akobogda Ishallah när ja får körkort då ja kmr va på varje fest hahaha (not)

Men nu får ja grubbla vidare och gå och sova! är JÄVLIGT trött och jag som har en Låååång dag framför mig imån ska nämligen jobba efter skolan (kill mee) hahah men nej detär ju trevlans :D


GOD SOVIIG NATT <3

ÄLSKAAAAAA !!!!! <33

Bäst är han !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0