Broken like always..

Alla är så starka, alla är lyckliga, alla har allt, förutom jag, mitt liv är i ruiner, jag kan le men när jag är själv så rinner tårar. Jag vill skrika ut mina känslor men folk kommer bli arga. Arga för att dom är vana att jag är tyst och inte säger vad jag tycker. Jag har alltid lagt allting bakom mig skyddat andra och stöttat dom.  Men nu så kommer allt det tillbaka till mig, människorna som jag stöttat och skyddat skrattar åt mig, tycker jag är patetisk för att folk kan leka med mig. Det enda jag inte kan förstå är varför ingen finns där för mig nu när jag har det som värst men när ni har problem så funkar jag i alla lägen och jag har alltid tagit emot er med öppna armar.
Jag kan sitta här och skriva en hel bok om hur jag känner men jag kommer aldrig att må bättre senare för samma smärta kommer alltid att finnas kvar tills den dagen jag blir lycklig igen!


Melisa D.



I want to be happy again...

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

Allt är upp till dig hur duktig och kreativ du är. En utbildningen jag har gått ger ett brett sortiment utav jobb. Man kan jobba med lite allt möjligt, design, programmering, foto. Flera utav dom som har gått i min klass har startat eget, jobbar självständigt med företag, fotar profisionellt etc=)

2010-01-11 @ 21:49:56
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

styrkekramar till dig!

2010-01-11 @ 21:50:38
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Devleta

Din blogg är jättebra! Nastavi tako, texten du har skrivit är riktigt bra och sann. Har gått igenom samma sak, vet hur det känns. Nastavi pisati ovako kao sto pises, svaka ti cast !



Puss <3

2010-06-08 @ 20:35:58
URL: http://devleeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0