Chacha

Antar ni saknat mig och mina inlägg är det inte så ;-) Skämt åsido, tyckte bara det var lite jobbigt och klicka in sig på bloggen. Kännt mig så upptagen med att sova HAHA  ! Nej har knappt pluggat något, dags att kanske göra det? Eller vad sägs? I övriga fall kan jag säger mitt liv rullar på som det ska, nothing to worry about (jo egentligen...plugget!), haha men det löser sig, Melisa ska klara av att komma till tvåan är det inte så ;-)
Hade en jätte trevlig dag idag, Nurka var här och sedan var vi ute med M1.Sedan stack vi hem till M1 och hade det trevligt hemma hos henne. Sedan kom Nurkas bror hämtade oss och skjutsade hem mig och så sitter jag här.
Fest nästa vecka i Värnamo, jätte trevligt! Men jag längtar så mycket till Gbg som vi ska åka till i Februari på Mile Kitic & Sejo Boy, gud vad kul, känner mig så taggad!
Beställde idag ett par klack och en klänning. Köpt på Nelly.com så vi får se hur bra det ser ut IRL. Mamma och pappa får inte veta något annars är jag död HAHA! Så klänningen ska jag ha på konserten i Gbg, klacken kanske. Vi får se,jag var bara tvungen att beställa klacken bara för de ser så otroligt sexiga, och enligt komentarerna sägs det att klackarna är grymt sexiga, så det håller jag tummarna för...!Och nu ska jag dra mig!
HEJSVEJS :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0