chacha;*

Veckan har börjat helt okej. Allting känns bara så bra just nu. .förutom att jag nu måste börja plugga! Måste verkligen klara av det och få good betyg! Dessutom ska jag se med mamma och vi kan köpa träningskort så jag kan börja träna bort bullen jag har , orkar verkligen inte se den mer i spegeln!

Iallafall.. sitter jag här.. halv  2 på natten.  Försöker skriva lite på min svenska uppsats. Har även en jätt ejobbigt engelska bok som jag måste läsa men jag orkar verkligen inte det. Jag kan faktiskt säga jag är duktig på att läsa och allt det dära. Men det är inte lika intressant när man inte är så intresserad av den boken, är det inte så? HAHA jag är mer upptagen med mina akvarium på facebook. De är så mycket intressantare! Älskar att reda in dem, me slösar snarare alla pengarna på inredningen än på fiskarna. Men vadå jag tjänar till mig dem sen i guess? :D Orkar inte skriva mer.. ska koppla ur datorn och lägga mig med den i sängen istället, antar att det är mycket skönare. DET ÄR MYCKET SKÖNARE.. dessutom är jag hungrig.. men får inte äta så här sent på natten... då blir det att säga godnatt ? GODNATT, inte så mycket tid kvar tills jag ska vakna -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0