Chachaa!

Ligger latar mig nu, som jag gjort hela dagen!  Hade iförsig folklor idag, vilket var grymt jobbigt, men bra eftersom jag fick träningsvärk!  Man blir helt utmattad och typ kan inte andas haha!  Men träningen börjar snart som tur är och då ska jag få upp min kondis och en snygg kropp på köpet I guess! Om  jag nu går in inför träningen då! ;-)  Då får jag inte stoppa i mig massa onyttigheter, som till exempel choklad. Som jag nästan stoppar i mig varje dag! Men det löser sig nog.

Iallafall, så var jag och Kikki på Kev's födelsedagsfest i lördags. Kan säga att det var en av de bästa hemma festerna och jag hade grymt kul! Lärt känna nya människor massa dans och ja vad ska man mer säga. :-)

GODNATT!









M.F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0