då ord inte kan förklara..

.. då fingrar inte vill skriva .. just då förbli allt , precis som nu - osagt.



som sagt har inte ord för att skriva.
vill ba skriva en sak ut från mina tankar.

anonyma; läs om du inte har ngt bättre för dig!
att vara en bra vän, betyder väl att man ska kunna finnas där, vad än som händer?
inget ska kunna komma emellan, och då menar jag inget, right?
men detta som jag har i tankarna är väldigt komplicerat.
men man ska kunna finnas där för än även ifall man tror det är fel,
livet är inte perfekt. men om ens närmaste vän vill något som verkar fel.
kunna va glad för ens skull även om man kollar bak i tiden och de va en helt annan sak.
och då borde man väl finnas. inte svika den.
vänner ska finnas där i vått och torrt.
men som sagt life is a bitch! och allt är klart.
de man har förlorat! har man förlorat . iallafall vid detta tillfället!
lev med det du har istället för att leta för de du inte har.

if i could love you forever. it still wouldn't be long enough!
ha de bra
K.S

Kommentarer
Postat av: znala si, znala si, drugarice stara..

vadå för tillfället gumman? för alltid ;)

2010-01-14 @ 12:51:26
Postat av: Anonym

okej, passar ordet föralltid bättre eller? shit jag har fan ingen ork och bråka fattaru ? forget it all and forget me

2010-01-14 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0