GALET ..

..är ordet! En sjuk kväll igår.. tyvärr inte så mycket jag kan skriva nu.. man får ta de senare i livet.. hahaha! Aeh har inte skrivit ett inlägg på ett bra tag.. har inte haft tid men som tur är så har jag M1 och Kikki som uppbehåller er med sina inlägg!Kan bara nämna att jag hittade mitt älskade läppsyl som jag nu letat  i 2 veckor efter. Niva PEARLY SHINE, en produkt att ÄLSKA! Fuktar mina läppar OCH så är den nästan fjortisrosa så det passar mina läpper. Härligt. Hahaha! Idag fick jag besök av Adnan en vän i Lund. Jätte trevligt han kom med sin familj men stannade inte så länge tyvärr.. vi hade en trevlig pratstund iallafall! Nu senare vill jag ut en stund.. men måste duscha och allt.. skolan börjar ju imorgon.. och jag har ingen aning hur jag kommer klara av det.. seriöst! Måste  verkligen ta tag i det, och då menar jag ta TAG i det!!!!!!!! Men det ska jag försöka fixa..  Sedan måste jag be moder köpa träningskort.. antingen på gym med M1 och Kikki eller spinning,kickboxning och sådana saker. Försöka få en snygg kropp till sommaren.. jag menar vem vill inte det? Planerar resor och sånt också.. fast vet inte om många av de kommer bli av.. det får man allt se för jag tänker verkligen inte stanna kvar i Sverige hela året! Mamma och pappa kan säga vad de vill, haha =( Nåja.. ska dra och borsta tänderna sedan ropa ut någon av flickorna,se om de skulle vilja ta någon promenad eller något! Ha de bra!

M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0