Gdje god me put odvede ja uvijek ostajem tvoja!

Oohh alltså oohhh :S haha va fan vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt man kan ju inte skriva vad som helst här för man vet inte vem som läser jue och så .. Men Va Fan stör mig på folk som lovar sen kobejag "glömmer" eller något sånt liknande. Nä idag ska jag inte lägga ner min tid på att skriva det här utan ska ta det med personen sen ;)

Idag så vaknade jag vid nio? haha sen somnade om igen rätt skönt men hade så jävla ont i magen pga att ja va hungrig :S wtf trode det var något annat ncnc ...  Igår var det en soft kväll för min del Var själv hemma med syrran så mina Hajduker kom hihi kul haha skulle lära syrran & M2 kolo -.- ja tror nog man borde ha stått 1000 meter ifrån dom ncnc deras fötter var överallt asså ja sa till dom slappla av dom ba okej .. sen när ja tog dom i händerna för att vi skulle dansa tsm ja känner att dom är helt stela HAHAHAHA joo avslappnade my ass hahahaha ncnc men roligt var det att se dom:))

Men nee ni idag så ska ja fixa saker till skolan imån osv :)) Ha det bra //M*



jedna pjesma za tebe dragi moj <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0