Glad för dig, men samtidigt,no way!

Ligger hos M1nu, tar det lugnt. Kikki var också här men min unge har röda veckan och allt gick henne på nerverna stackars liten. Ta de lugnt nu där hemma Kikki så du orkar gå ut på morgon dagen, inte för att det händer något speciellt då men,ja! Vet inte vad jag ska göra nu heller, blir la ta de lugnt eller sticka till Kinez ikväll .Jag vet inte. Har hjärnstopp nu, vet inte vad jag ska tänka tycka och tro. Det är rätt jobbigt, efter ett speciellt möte idag. Jobbigt men whatever. Vad kan jag göra åt det. Nog om det , ni kommer endå inte få reda på det.  Kan bara leva livet och skita i allt nu .Har inget dåligt samvete över någon eller något, känns bara för bra!!  Försöker pigga upp mig nu med att spela spel på datorn och Wii,är helt trött . Hahaha inte för att det hjälper speciellt mycket men men, jag är unik & speciell, inget snack om saken ;)YEYE värsta själfötroendet. Nåja ska börja spela bouncing balls nu på facebook, no life, men spelet blir som en drog, sedan kanske man sticker iväg kör lite jobbiga saker på Wii, sedan ska jag se om M1 har något gott att äta, SU CASA ES MI CASA, de ni! ADIÓS!

M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0