Goddag..

Godmorgon everyone.Åt precis, vaknade kl 14.00 av att mamma inte visste hur hon skulle göra en kycklingsås. Gud vad irriterad man blir, har man inte en ingrediens är det bara att blanda i något liknande.. man måste ju experimentera lite! Mamma vågade inte så trötta och irriterade jag var tvungen att göra det. Sedan kom jag upp och la mig igen, och ligger på sängen. Jätte skönt! Måste upp snart platta mitt hår, fixa lite osv. Haha ser att M1 redan är uppe, det är en liten morsgris, duktig flicka, haha kärlek till min sötnos! Nu återstår det för Keki att vakna! (Kikki) Hahaha jag vet VEM hon tänker på just nu när hon läste det namnet... HAHA PEKI! Aeh gud vad dålig humor.. haha!


GUD,VARFÖR GER JAG MIG IN PÅ SÅNA HÄR KOMPLICERADE SAKER.. eh jag  vet inte vad!  Wish me good luck now..bye. /MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0