guuudmurning!

Vaknade upp av musiken mamma hade satt på i vardagsrummet.. det är mysigt , att vakna upp av musik (bosnisk) , men samtidigt har jag något ont i halsen.. brukar hända när jag sover med öppen mun och halsen blir torr. Men det kommer gå över, iallafall så vaknade jag upp ganska mysigt, med solen skinandes i mitt rum och fick känslan av vår. Snart,snart ,snart så kommer den!
Ser också att jag måste städa mitt rum, ser ut som värsta bombnedslaget, sedan blir det att softa och åka till G-sjö ikväll! Trevligt trevligt :-)

Igår var jag med M1 och solade, det var jätte skönt, lite färg fick jag allt. Sedan stack vi till sporthallen och kollade på lite när killarna spelade fotboll. Det var kul, kände mig så energisk igår. Efter fotbollen stack vi hem till M1 och hade en liten mysig kväll och kollade på en jätte bra film! Fast jag råkade sova bort en halvtimme av den, my bad, men skönt. Sedan runt 12 stack jag hem och var faktiskt rädd. Men snackade på telefon så allt var bra ,hehe.

Nåja börjar bli hungrig ska ner och käka frukost, CYA! :-D








M
.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0