Hallo

En jätte trevlig helg, det är det enda jag har att säga! Underbar helg då Nurka kom till mig i lördags då vi var hemma hos mig satt vid datorn och sedan stack ut med Kristina och Melisa. Träffade dessutom en viss person ;*  Så satt vi sedan där vid konsum och drog vidare till mig och hämtade vattenpipan, medans Kikki och M1 stack hem till kikki för de frös sönder.. så när Nurka kom till mig passade hon på att ringa sin pappa för att fråga om hon fick sova och det fick hon! Som tur var.. så sedan stack vi till Kikki kollade på The Oprhan, har kollat på den förut men endå.. sedan skulle M1 och hennes syster hem så jag tog följe med dom för att ännu en gång träffa den " vissa " personen.. hihi kul kul.. sedan gick vi en runda medans Kikki och Nurka också gick en runda..sedan hamnade alla vid villstad skolan.. sedan stack vi hem till Kikki och rökte pipa.. sedan hem till mig och softa.. mycket mycket trevligt!

M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0