Hungrar ihjäl

.. sitter här och dör av hunger och har en lektion kvar! Som tur är har vi ingen lärare så vi får jobba ensamma, då har jag tid för min kära dator också HEHE.Vi ska typ jobba med några historie uppgifter men det kommer gå bra I hope. Jag ska vara duktig  och göra allting :-) Dagen idag är ganska lång faktiskt.. slutar 15.20 , hittils har det gått bra iallafall!

Får mitt studiebidrag idag, YEY! Fast vet nu inte om jag kommer få hela eller halva, det har ju snackats något om det, I dont know. Men hoppas på hela, då ska jag handla upp lite, spara lite, sola omgående! känner verkligen att jag börjar blekna och det är en oerhört ful känsla :-( Längtar nu bara till sommaren, så slipper jag slösa en massa pengar på solariumet och har då pengar till annat "roligt" !

Har även ett klipp att bjuda på! Våra rastlösa blattar på skolan, haha gud vilket gott skratt man får sig av dem! ( från måndags ) ENJOY!! :-D




Hejsvejs :-)



M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0