im not your princess and you are not my prince any more...

Tror nog jag börjar inse sakta att det är över.. även fast det är jobbigt så måste jag tänka på min framtid, kanske ödet var menat så? kanske det är bättre så.
Jag förväntade mig mycket på sms och samtal eller t.o.m att träffa hnm, men jag blev allt mer och mer sårad när mina förväntningar inte blir som dom ska . Jag har alltid varit en sån person som alltid brytt mig om folk även om dom gjort något mot mig, men ska nog sluta med det för du sårar mig bara mer och mer...
Dags att låta någon annan göra mig lycklig?? eller för det verkar som att någon redan gjort dig lycklig och gjort så att du glömmer mig !:/ Men det är dom smällarna jag får ta.



Älskar Taylor Swifts låtar endel stämmer in på mig.

Hoppas om ja går på Osman hadzic konserten på lördag  att man får in något annat i tankarna än jaa ni vet.. 

///  Melii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0