its time for a new plan

shenix, tänkte de va dax för mig och skriva lite..
igår hade jag ingen ork att skriva, va på sånt dåligt humör och irriterades på allt och alla!
så jag låg i sängen spelade lite spel samt lite musik, så jag fösökte lugna ner mig..
somnade inte förens 5, kunde inte somna, panik !
- idag vaknade jag vid 3, helt skönt och sova ut, gick ner och åt..
sen upp igen och la mig i min säng, förens melisa D loggade in på msn och ville ut och snacka.
gick ut, till konsum och köpte choklad ( som alltid ) sen vidare och satte oss vid en skola  och snackade.
kan säga att allt är bara snö finns inget annat än SNÖ! helvete ttycker de borde varit så här till nyår och jul
inte nu, det är nu det ska smällt bort! onödigt säger jag bara.
nä nu ska jag sätta mig på fb och spela spel! senare blir det nog kolla på en film.


juste en sak till .. en riktigt positv sak! SGOIF-damlag har fått en tränare!
nu är det så ! min kondition ska UPP! inget mer onödiga saker! nu ska jag satsa
fotboll.. jag vet att jag kan mer än vad jag vill! nu är de upp till bevis.

- im knocked down by your eyes they made me in love
ha det bra K.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0