Just one hug..

Trevlig dag idag.. stack till Pavka kl 13.30..satt där och softade ,drack kaffe och rökte. Pratade om allting möjligt. Jättetrevligt!! Sedan runt 17.20 stack jag med henne till C2 för hon skulle köpa några presenter till några gäster.. men hon hittade inget där så hon gick till Afrodite istället och köpte lite presenter.. Sedan efter skulle hon dra vidare till de gästerna som skulle åka tillbaka till kroatien och jag stack till villstad för att möta Kikki och M1.. stod där kanske 5 min sedan stack alla hemmåt.. Därefter vid kl. 21.00 stack jag stack till Kinez på furet och softade där till 00.00. Kollade på filmen 2012 men hann inte se klart den.. och nu ligger man här och tar de lugnt bara.. nog bloggande för mig.. haha ska kolla film nu. Nightynight!
...<3

M.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0